Thursday 25 August 2011

HeLLo =)

Assalamualaikum pembuka bicara...Ni hao ma??? Apa khabaq??? How are you??? Ngee..Nama saya Nabilah binti Abdul Raman... anak jati KEDAH darul aman... Actually x dak lah jati sangat.. pak saya orang KEDAH mak saya org PENANG + Kelantan = PETAN ??? Senang kata orang utara.. Who says that somebody from North Malaysia can't speak in English well...Ha.ha.ha people always say that we are harsh when speaking... But every state has its own way,style and culture.. Allah also had said in Quran that We created all of you difference so that you can know and learn something new about each other.. So don't be judgemental okey... Ngee terspeaking sementara...Blog ini adalah coretan hatiku semata-mata..buat sesiapa ingin berkongsi cerita..Jom ahh...S.A.Y.A...saya???? siapa saya??? Saya orang biasa2 jaa...Tapi deep in my heart I have a BIG dream..Semua orang mestilah ada impian dan cita2 masing2 kan3...Saya pun masih x dapat nak describe sebenarnya saya jenis macamana..Maybe a weirdo... Simple mimple...I don't like hater even thats a part of me...Saya ni ikot mood jaa..Klau mood angin angin laa satu badan...Klau mood oke oke laaa spanjang hari....Tu la pasal Allah jadikan kita berbagai-bagai personaliti...Si tenang boleh relaxkan si baran...Si happy boleh ceriakan si sunyi...dan sebagainya..Anyway itulah asam garam hidup..Tapi sebaik2nya jadilah orang yang baik agra hidup ini diberkati...Insyaallah saya akn cuba jadi orang yang berguna di dunia dan akhirat... AMIN

No comments:

Post a Comment